The Orders of Shadows

    The Happy Hour Central

    Share
    avatar
    Ardyen
    Co-Admin

    Posts : 177
    Join date : 2010-10-01
    Age : 27
    Location : California

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Ardyen on Wed Jun 08, 2011 8:04 pm

    welcome back


    _________________
    avatar
    Ardyen
    Co-Admin

    Posts : 177
    Join date : 2010-10-01
    Age : 27
    Location : California

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Ardyen on Sat Jun 11, 2011 2:17 am

    lalalalalalaaaa.


    _________________
    avatar
    Ardyen
    Co-Admin

    Posts : 177
    Join date : 2010-10-01
    Age : 27
    Location : California

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Ardyen on Wed Jun 22, 2011 5:11 pm

    i <3 my new avatar..

    and Jades is just friggin sweet.


    I wish there was more activity!


    _________________
    avatar
    eroticavampyria

    Posts : 18
    Join date : 2010-10-02
    Age : 28
    Location : United Kingdom

    Re: The Happy Hour Central

    Post  eroticavampyria on Fri Jun 24, 2011 10:25 pm

    Hehe your most kind ^^

    Wish I could be more active on that note, been suffering from writers block since I played that damn Fable 3!!
    avatar
    Ardyen
    Co-Admin

    Posts : 177
    Join date : 2010-10-01
    Age : 27
    Location : California

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Ardyen on Fri Jun 24, 2011 10:57 pm

    eroticavampyria wrote:Hehe your most kind ^^

    Wish I could be more active on that note, been suffering from writers block since I played that damn Fable 3!!

    Not so much kindness as it is your serious talent at picking bad *** avatars lol.

    Ohnoezzz. Not the writers block Sad


    _________________
    avatar
    Sakuraba Ryuichiro

    Posts : 57
    Join date : 2010-10-03
    Age : 31
    Location : Zephyria

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Sakuraba Ryuichiro on Mon Jun 27, 2011 4:46 pm

    OMG. Dynasty Warriors 6, Warriors Orochi 2, Samurai Warriors 2, and Manga Studio 4.0 EX distracted the hell out of me. Now, RP time again.
    avatar
    Ardyen
    Co-Admin

    Posts : 177
    Join date : 2010-10-01
    Age : 27
    Location : California

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Ardyen on Mon Jun 27, 2011 4:55 pm

    lol. get to it then Razz


    _________________
    avatar
    Sakuraba Ryuichiro

    Posts : 57
    Join date : 2010-10-03
    Age : 31
    Location : Zephyria

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Sakuraba Ryuichiro on Mon Jun 27, 2011 5:03 pm

    Ardyen wrote:lol. get to it then Razz

    I'm trying to. I couldn't get my muse back... Lol
    avatar
    Ardyen
    Co-Admin

    Posts : 177
    Join date : 2010-10-01
    Age : 27
    Location : California

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Ardyen on Mon Jun 27, 2011 7:46 pm

    eat a waffle. that always helps me haha.


    _________________
    avatar
    Sakuraba Ryuichiro

    Posts : 57
    Join date : 2010-10-03
    Age : 31
    Location : Zephyria

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Sakuraba Ryuichiro on Tue Jun 28, 2011 2:49 am

    Ardyen wrote:eat a waffle. that always helps me haha.

    Sounds good. Tch. Too bad the waffle place is like a few miles away and I'm too lethargic to even go outside... Lol.
    avatar
    Ardyen
    Co-Admin

    Posts : 177
    Join date : 2010-10-01
    Age : 27
    Location : California

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Ardyen on Wed Jun 29, 2011 5:08 pm

    Sakuraba Ryuichiro wrote:
    Ardyen wrote:eat a waffle. that always helps me haha.

    Sounds good. Tch. Too bad the waffle place is like a few miles away and I'm too lethargic to even go outside... Lol.


    waffles are goodddddddddddddd. lol.


    _________________
    avatar
    Premesi
    Co-Admin

    Posts : 252
    Join date : 2010-10-02
    Age : 36
    Location : Kansas City

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Premesi on Thu Jul 14, 2011 7:38 pm

    Guess what...

    I'M ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    <3


    _________________
    avatar
    Dominii

    Posts : 91
    Join date : 2010-10-02
    Age : 106
    Location : Moon Palace

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Dominii on Sun Jul 17, 2011 4:14 am

    Premesi wrote:Guess what...

    I'M ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    <3

    Me tooooooooooo!!!!!!!! Hmmm....I think it's about time I RP'd. >.>


    _________________
    avatar
    Premesi
    Co-Admin

    Posts : 252
    Join date : 2010-10-02
    Age : 36
    Location : Kansas City

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Premesi on Sun Jul 17, 2011 7:21 am

    Dominii wrote:
    Premesi wrote:Guess what...

    I'M ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    <3

    Me tooooooooooo!!!!!!!! Hmmm....I think it's about time I RP'd. >.>

    I keep telling myself the same thing T_T I can't even say that I still can, I'm so rusty!


    _________________
    avatar
    Dominii

    Posts : 91
    Join date : 2010-10-02
    Age : 106
    Location : Moon Palace

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Dominii on Sun Jul 17, 2011 9:03 am

    Premesi wrote:
    Dominii wrote:
    Premesi wrote:Guess what...

    I'M ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    <3

    Me tooooooooooo!!!!!!!! Hmmm....I think it's about time I RP'd. >.>

    I keep telling myself the same thing T_T I can't even say that I still can, I'm so rusty!



    Erhm...as for me, I guess I'd say I've been practicing on my styles. I've changed my style, I think . >.>
    avatar
    Premesi
    Co-Admin

    Posts : 252
    Join date : 2010-10-02
    Age : 36
    Location : Kansas City

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Premesi on Sun Jul 17, 2011 9:31 am

    Dominii wrote:
    Premesi wrote:
    Dominii wrote:
    Premesi wrote:Guess what...

    I'M ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    <3

    Me tooooooooooo!!!!!!!! Hmmm....I think it's about time I RP'd. >.>

    I keep telling myself the same thing T_T I can't even say that I still can, I'm so rusty!



    Erhm...as for me, I guess I'd say I've been practicing on my styles. I've changed my style, I think . >.>

    Really?! What has changed? :p


    _________________
    avatar
    Ardyen
    Co-Admin

    Posts : 177
    Join date : 2010-10-01
    Age : 27
    Location : California

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Ardyen on Mon Jul 18, 2011 12:47 pm

    Premesi wrote:Guess what...

    I'M ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    <3

    youd better stay that way, dammit.

    hiiiiiiiiiiii DOMI!!!!!!!!!!!!


    _________________
    avatar
    Premesi
    Co-Admin

    Posts : 252
    Join date : 2010-10-02
    Age : 36
    Location : Kansas City

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Premesi on Mon Jul 18, 2011 2:12 pm

    Ardyen wrote:
    Premesi wrote:Guess what...

    I'M ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    <3

    youd better stay that way, dammit.

    hiiiiiiiiiiii DOMI!!!!!!!!!!!!

    Oh sure... Anna gets love and I get yelled at? Sad lol


    _________________
    avatar
    Ardyen
    Co-Admin

    Posts : 177
    Join date : 2010-10-01
    Age : 27
    Location : California

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Ardyen on Sun Jul 24, 2011 7:00 pm

    Premesi wrote:
    Ardyen wrote:
    Premesi wrote:Guess what...

    I'M ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    <3

    youd better stay that way, dammit.

    hiiiiiiiiiiii DOMI!!!!!!!!!!!!

    Oh sure... Anna gets love and I get yelled at? Sad lol

    anna doesnt poof and never say hi. but i love you, andyface.


    _________________
    avatar
    Premesi
    Co-Admin

    Posts : 252
    Join date : 2010-10-02
    Age : 36
    Location : Kansas City

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Premesi on Sun Jul 24, 2011 7:31 pm

    Ardyen wrote:
    Premesi wrote:
    Ardyen wrote:
    Premesi wrote:Guess what...

    I'M ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    <3

    youd better stay that way, dammit.

    hiiiiiiiiiiii DOMI!!!!!!!!!!!!

    Oh sure... Anna gets love and I get yelled at? Sad lol

    anna doesnt poof and never say hi. but i love you, andyface.

    I love you too, Brittanyelbow!


    _________________
    avatar
    Ardyen
    Co-Admin

    Posts : 177
    Join date : 2010-10-01
    Age : 27
    Location : California

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Ardyen on Mon Jul 25, 2011 11:44 am

    Premesi wrote:

    I love you too, Brittanyelbow!

    hardyharhar.


    _________________
    avatar
    Premesi
    Co-Admin

    Posts : 252
    Join date : 2010-10-02
    Age : 36
    Location : Kansas City

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Premesi on Mon Jul 25, 2011 12:27 pm

    Ardyen wrote:
    Premesi wrote:

    I love you too, Brittanyelbow!

    hardyharhar.

    I'm just messing with ya, kiddo Wink


    _________________
    avatar
    Ardyen
    Co-Admin

    Posts : 177
    Join date : 2010-10-01
    Age : 27
    Location : California

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Ardyen on Wed Jul 27, 2011 10:03 pm

    Premesi wrote:
    Ardyen wrote:
    Premesi wrote:

    I love you too, Brittanyelbow!

    hardyharhar.

    I'm just messing with ya, kiddo Wink

    I know, I know. Razz


    _________________
    avatar
    DaisukeGenryusaiShigekumi

    Posts : 5
    Join date : 2010-10-03

    Re: The Happy Hour Central

    Post  DaisukeGenryusaiShigekumi on Tue Aug 09, 2011 2:17 am

    *sadface*
    avatar
    Ardyen
    Co-Admin

    Posts : 177
    Join date : 2010-10-01
    Age : 27
    Location : California

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Ardyen on Tue Aug 09, 2011 2:24 am

    Random


    _________________

    Sponsored content

    Re: The Happy Hour Central

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Fri Sep 21, 2018 2:34 am